Severina Mágusképző Szakiskola
Jeliztünk..

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
~Severina~
 
~Kezdőpont~
 
Tagozatok
 
Az iskola lakói
 
Interaktív
 
Ennyien voltatok itt =)
Indulás: 2009-08-04
 
Linkek

 
Játékkezdés

Megérkezel az angliai Boscastle kikötőjébe. Nem tudod, merre indulj, a járókelők furán néznek rád, mintha ott se lennél, átnéznek rajtad. Egyedül vagy, talán még sosem érezted magad ennyire elhagyatottnak. Továbbsétálsz, egészen a legnépesebbnek tűnő részig, a kikötőig. Csupa modern hajó, motorcsónakok, de valami mégis megzavarja az összhatást. Egy régi, már-már kiöregedettnek látszó vitorlás. Nincs kikötve, mégsem viszi a víz semerre, egy helyben áll, szinte lebeg a víz felszínén. Az oldalán nagy, kézzel írt betűk hirdetik: Severina. Ujjongva a levegőbe bokszolsz, hiszen mégsem tévedtél el. Különös módon rajtad kívül senkit nem zavar, hogy ez a hajó elüt a többitől, ők talán nem is látják. Te mégis boldogan szaladsz a szállítóeszköz felé, s mikor a partra érsz, nem találsz ott mást, csak egy farönköt, ami segítségedre lehet a fedélzetre való feljutásban. Mivel elég 15 éves már elmúltál, egyszerű lebegésbűbájjal a fedélzetre tudod juttatni csomagjaidat, nem kell félned, sem téged, sem a hajót nem látja senki. Miután ezzel végzel, egyensúlyozva, óvatosan elindulsz a rönkön, s sikeresen eljutsz a fedélzetre. Sikerült. Levegőt venni sincs időd, a vitorlás szinte azonnal elindul veled, s szokatlanul gyorsan suhan a vízen. Hiába keresed a kapitányt, nem találod. Egyedül vagy, a hajót mágia irányítja. Nem tudod, mennyi idő lesz az út, s azt sem, merre mentek, mégse félelmet érzel, hanem inkább izgalmat. Izgulsz, hogy milyen lesz az iskola, az új környezet, az új ismerősök. Nem tart soká az út, körülbelül negyed óra múlva arra eszmélsz, hogy a hajó megáll, ám most nem a vízben, a part fölött lebeg. Cuccaidat ledobod a fedélzetről, majd te is utánuk ugrasz. Ahhoz képest, hogy több méter magasan voltál, talpra érkezel, mintha csak egy trambulin lenne alattad, semmi fájdalmat nem érzel. Lassan körbepillantasz, s már látod. Egy csuklyás alak vár rád pár méterre tőled, kezében lámpás világít. Hívogatóan int feléd, s te a csomagodért nyúlnál, hogy elindulj, de azok eltűntek. Az ismeretlen megnyugtatóan int, hogy ne keresd, s mikor végre odaérsz hozzá, tudatja veled, hogy a holmid a szobádban vár. Megnyugszol, mostmár tényleg. Az idegen hátrahajtja a csuklyáját, s te megpillantod gyönyörű arcát. Egy nő az. Nem tudod, hogy tanár-e, vagy egy olyan személy, aki a diákokat fogadja, bízol benne. A következő pillanatban egy medaliont nyújt feléd, s végre megszólal.
- Ez egy térnyerő. Ha a nyakadba akasztod, s négyszer megpörgeted az iskolából a tagozatod főhadiszállsára, vagy onnan az iskolába juthatsz. Innen nem működik, seprűn megyünk tovább - Mondja a nő, miközben kedves arcán mosoly ül. Te gépiesen elveszed a medált, s egyből a nyakadba akasztod. A következő pillanatban arra eszmélsz, hogy két seprű lebeg előttetek, a nő rögtön felpattan az egyikre, majd feléd int, s te hasonlóan cselekszel. Lehet, hogy még sosem repültél, most mégis biztonságban érzed magad, s nem is kell irányítanod a járműved, az magától száll, habár elég gyorsan. Próbálnád megjegyezni az útvonalat, de szinte semmit nem látsz, csak pár melletted elsuhanó fa körvonalát. Aztán leszálltok. Az iskola főbejárata előtt vagytok, egy kisebb parkban. A nő egy pálcalendítéssel eltűnteti a seprűket, majd ismét int, hogy kövesd. Beléptek az előcsarnokba, s vársz.. Várod, hogy most mit kell tenned.
 
//Ha ki szeretnéd játszani, hogy karaktered megérkezett, akkor az első hozzászólásodba a severinani kikötőbe való megérkezéséig kell leírnod a történeteket, hiszen itt csatlakozik hozzád egy tanár, vagy tagozatos NJK, akivel tovább játszhatod a dolgokat. Ha ehhez nincs kedved, akkor az egészet figyelembe véve írj egy hozzászólást ide, vagy az előcsarnokba, s ezt küld el tagozatvezetődnek, vagy bármelyik adminnak. Mivel az előtörténetet nem kell rögtön a regisztráció után megírnod, a szerepjátékpélda fontos, hogy elkezdhess játszani, s ebből a hozzászólásból felmérhetjük, hogy mennyire értitek az itteni dolgokat. Ha kérdésetek van bátran írjatok a csevegőbe, de remélem, ez így világos =) By: Arlena//

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?